18 March 2012

ulangtahun kami yang pertama...setahun sudah


taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............
_
_
_
_
_
_
_
surprise.......
seminggu sebelum tarikh ulang tahun pertama kami
saya sibuk fikir pe benda nak buat
something so special..
nak beli hadiah pe..
explore internet gi balik..
ting...
ting...
ting..
ting...'
kenapa tak guna tangan emas saya??ahaks~~
dulu kat sekolah saya amik job buat kad kreatif untuk kawan-kawan..
jadi ini masanya hadiahkan tangan emas saya untuk incik suami...
bagi tanda ingatan kami bersama..
then saya pon berusaha gigih guna semua barang terbuang yang saya rajin simpan dalam laci kat rumah..
dalam masa 2 hari siaplah kad tersebut..
kemudian terfikir pulak nak kasi hadiah pe yer..
ting...
ting...
ting...
selalu dengar incik suami cakap koleksi baju batik dia banyak dah lusuh warna
so saya pun ke gene martino kat tesco..
selalu kami gi tesco mesti intai koleksi design batik sana
sebab designya nampak eksklusif terutama sekali baju batik lelaki
kain dia pon sangat lembut..saya pon pernah beli sepasang sampai ada minah mat salleh tanya beli kat mana....hihii
balik jumaat tue terus saya serbu gene martino dan hasilnya adalah seperti di bawah...



pagi ahad tue lepas incik suami mandi..
saya terus letak atas katil..
then bila incik suami keluar..
terus terkedu..
perkara pertama dia cakap./
cyg kalau bab surprise mmg tak boleh jangka..
tima kasih bebanyak...love u so much..
time tue rasa mcm sebak sikit..
terutama bila incik suami baca kuat-kuat ayat-ayat cinta yang saya letak dalamnya,,
syukur alhamdulillah
dah setahun kami melayari bahtera rumahtangga ni
dan utk hadiah ulangtahun pertama kami
bila saya dah dapat pindah ke putrajaya..
banyak cerita tentang perpindahan saya..terutama bila saya dapat surat tu terus ke tangan saya oleh incik posmen......
sambung next pulak ye..

p/s:it's our first anniversary 11 mac 2012..Alhamdulillah syukur kepada Allah swt, kerana mengurniakan seorang Ketua Keluarga yang sempurna di mata hatiku…Dialah peneman hidupku. Doaku Semoga Allah swt melimpahkan kami sekeluarga kebahagian di dunia dan di akhirat. Amin
Jadilah isteri yang menggembirakan hati suami.
Jadilah isteri yang membantu suami jalan ke syurga.


I love Sayang ♥ Terima kasih sebab datang dalam hidup isterimu. Terima kasih sebab ada dalam hati isterimu. Terima kasih for everything. I will spend the rest of life, loving you. Insyaallah. Semoga Allah terus kuatkan hati kita, sebagaimana kuatnya hati kita dahulu untuk memulakan semuanya. Thanks Sayang. I love ♥ ♥ ♥ you and that will never be enough..


No comments:

Post a Comment