25 March 2012

kasih tiada penghujungnya~~!

tak menduga...
tak menyangka..
dulu raikan kawan2 yang bertukar tempat bertugas..
kali ni saya diraikan..
serentak dgn pj...
saya tak tahu spirit mana yang datang...
semua bookmark saya buat boleh siap dalam 2 malam
balik keje jer..'
terus cari gam,gunting,kertas kaler,printer,pen,kertas limanate n reben..
dan
HASILNYA
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dan inilah agihan tanda ingatan dari ku utk mereka semua =)
-
belum limanate lagi....
hari ni majlisnya di asiatica bertam..
non formal tapi sangat bermakna dan meninggalkan titik kenangan yang saya tak boleh lupakan
moga spirit saya disini boleh saya kembangkan lagi di sana
sblm pi pon dah mula dengar mcam2 cite..
just take an easy
think positif
insya.allah hati yang ikhlas utk bekerja
biar susah ALLAH ada bersama dengan hamba-hambanya untuk membantu
kuatkan semangat
tekadkan azam----

No comments:

Post a Comment