09 March 2012

tik..tok.....tik.....tok

tik...tok....tik.....tok
mengira detik masa berlalu....
macam mana titisan air hujan yang tengah turun sekarang nie...
sejuk je kan...grrrrrrr...

betapa rajinnya mashi ismail updated blog...
dalam sehari boleh taip 3 post..
.tahniah mashi...hihihih...
assignment lagi satu tu tak serajin update blog plak ye...
arhhhhhh perlukan masa nak menaip...alasan jerk..
saya mesti usahakan siap assignment productivity psy...next week due date...malas nak cite panjang bab itu..

mata saya dah ngantuk...
macam burung hantu
tapi hati berdebar menanti kepulangan incik suami..(dah dua minggu saya tak jumpa)
masih lagi dalam perjalanan...
hati pun risau dengan jalan yang sesak dan hujan lebat..
moga Allah permudahkan incik cayang saya~~~~
(baru jer dpt sms,incik suami rest kat bukit gantang..mata ngantuk...)

count the time...
hati tak bersabar menatap wajahnya..
rindu sangat~~~
dan saya ada sesuatu yang istimewa untuknya...
tungguuuuu
_
_
_
_
_
isteri yang penuh dengan kejutan...
kalau birthdaynya taun lepas terkejut
kali ni punya event lagik gempak...hihihi

p/s:jom baring2 dulu sambil berselawat mengingati Rasulullah S.A.W....



No comments:

Post a Comment