01 May 2012

saya nak menang "Hadiah Dari Hati"

Termpoh kerehatan minggu ini sebelum berakhir saya ambil peluang menyelongkar mr google dan blog-blog orang lain...

Membaca kisah-kisah mereka..

Mencuba nasib rezeki yang ada...hihih

Cthnya....

blog http://megahasz.blogspot.com/ entry tajuk "Hadiah Dari Hati"

sis aishah ada buat cabutan bertuah utk blogger bertuah dapat fridge magnet baju kebaya..
sesaja saya cuba nasib...
sebab saya ni pengumpul fridge magnet...
i like~~
so pada kawan-kawan yang gi overseas atau mana2...
saya suka bangat kalau hadiah saya fridge magnet..hihih
setakat nie pengumpul yg tegar adalah koleksi belian saya sendiri dan hadiah dari incik suami..
setiap kali outstation incik suami dah tahu nak beli pe...hua..hua..hua..
dari kawa-kawan pun ada tak banyak...
jom zooming koleksi magnet saya...(^.^)


No comments:

Post a Comment