25 May 2012

tensionnya....

hari jumaat..

hari yg orang lain suka kot..
sebab rehat yg panjang..
tapi saya..hari ini adalah hari yg paling singkat..
menghadapi dugaan yg tak terduga..
menghadapai manusia yg tak terjangka..
harus saya lalui..
tapi alhamdulillah..
disebalik kesukaran dan kesengsaraan..
hadir jua cahaya disebalik kegelapan..
life must go on..
hidup mesti positif..
hendak atau tak kita kena redah jua..
biarpun emosi marah,sedih,geram,kecewa menguasai diri
kita yg harus mengawalnya..
kita yang menguasai diri kita..
saya yakin saya boleh laluinya dan
tempuhinya,,

mood:sesat di putrajaya disebabkan jalan tutup utk hari belia..melilau mencari menara usahawan seorang diri..menguruskan program seorang diri..tapi alhamdulillah Allah ringankan bebanan saya jua walau disaat akhir..doa saya moga program yang dirancang berjalan dengan baik..saya yakin..niat yang baik..jiwa yang ikhlas..biar ada rintangan..pasti ada kejayaannya..=)
sokongan incik suami adalah segalanya..my love is my shoulder..=)
penguat jiwa Dia Yang Maha Esa...alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment