13 March 2010

Budak Baru Belajar Versi II

Bismillahirahmanirahim

Jam menunjukkan 1.20 pagi..wa lewatnya tido sbb dok membelek bahan wacana ilmu yang akan masuk exam april nie tak lama lagik..chewah ayat power la konon..aktiviti sblm tue cm biasa la buka fb upload pic prog hari nie ngan belek2 kawan2 jauh dan dekat..tiba2 jer teringat nak belek blog aku tue..iskk pe kes la susah sgt aku nk mengelokkan blog nie..nak tambah rencah2 apa-apa yg ptut

Hasil tekan sana sini.dapat la belajar sessuatu cara nak letak lagu dan nak tambah widget sikit..hahahha..mesti orang lain gelakkan aku..nak buat benda nie pon tak boleh2..smpi tok guru aku cikgu ecah pon dah pening2..mana tak pening,kelas nk mengajar blog pun dalam ruangan chat fb..lain tulis lain faham..moral of the story belajar sendiri dan jangan takut untuk buat kesilapan..tak meletup pun kalau klik sana sini..kalau salah tekan pun blog tue cuma jadi caca merba jer.

Ada banyak benda yang kena perbaiki dan masukkan lagi..tapi takper budak baru belajar katakan..sikit2 lama2 jadi bukit juga kan..


p/s : dengar berita dari kak mieyla, fitriyani dan pasangannya selamat melangsungkan pernikahan pda hari nie..melangkah ke alam kehidupan rumahtangga kawan aku sorang nie..moga berbahagia ke akhir hayat..dunia dan akhirat..aku??jeng..jeng..insya allah kita doa2kanalah yer..

No comments:

Post a Comment