10 January 2012

harapan 2012..

2011 dah meninggalkan kita pon...

sekarang dah 2012..dah 10hb pon..cepatnya masa berlalu

umur pon dah makin meningkat..rsa mcam tak caya je...hihihi..

bagi saya 2011 meninggalkan kenangan yg cukup manis dalam diari hidup saya..melalui fasa kehidupan yang baru..biarpun ada masa tekanan melanda..sya lebih suka utk mengenang dan menyimpan kenangan manis itu,,biarlah yg duka tu menjadi sejarah dan iktibar buat muhasabah diri..

utk 2012..saya mengharapkan ada sinar cahaya dalam kehidupan kami suami isteri..sya yakin semua pasangan yg berkahwin inginkan cahaya mata..puteri putera yg soleh solehah..sya sentiasa berdoa agar Allah berikan rezeki utk kami..mungkin ada hikmahnya utk saya..yelah org akan kata cepat atau lambatnya je....kdg2 rsa sedey gak bila org asyik tnya..dlm hati sya kata baik didoakan agar dimudahkan rezeki itu dari ditnya bila nk ada anak..sensitif la bila disebut mcm tue...tpi saya rasionalkan balik diri saya..Allah nak saya lebih dekat padanya..bersabar dan berusahalah..

saya sukakan kanak-kanak sangat..dlu msa kecik2 adalah berangan nk buka tadika utk knk2..hihih..mna tau lepas pencen ke.,sya jadi pengetua tadika..=)..bab berangan serah kt saya...

sesungguhnya DIALAH yang mengetahui yang terbaik untuk hambanya...

No comments:

Post a Comment