25 January 2012

bakat umi (>@)

assalamualaikum..

dah habis cuti tahun baru cina...saya dan incik suami balik ke mache sebab sepupu suami kakak afiqah bertunang dgn org nogori...insya allah akan menyusul jun nie majlis akad nikahnya..tahniah utk mereka berdua..afiqah n siddiq(berbaju melayu krim)..sangat comel mereka berdua..tema hijau,,family cheyah dan angah..


macam biasa orang kuat majlis adalah ibu mertua saya...puan siti maznah binti musa..bak kata umi..time kita bekwoh kita pon letih..time org lain bekwoh..umi pon letih jugak..hihihih..=)..

saya balik sabtu tue sampai petang dah nampak atas meja penuh dgn hantaran..pink n hijau..so nice..umi saya tak da kat rumah..kata adik ipar ke umah mak su bakar cup cake..wahhhh hebatnya..umi saya memang berbakat memasak,menjahit dan menghias..umi memang kreatif..untung saya dapat ibu mertua macam tue..

malam tue...sesi menghias bekas kek..umi bagi kepercayaan kat saya tulis nama n hias kotak kek..wahhh...che ti (adik umi) merangkap mak saudara saya cakap..untung laa umi bila mashi balik..untung sokmo (chewahhhhh kat luar senyum simpul...dlm hati ya allah alhamdulillah boleh bahagiakan semua orang)...hihihihihihih..incik suami siap bagi tau..ehhhh dah nak tukar job buka kedai hantaran ke..kata minat buat kek..yg pasti saya mmg minat bab2 hias kek n hantaran..bab menjahit memang tolak tepi..hohohoh..

taraaaaaaa kek hiasan saya =)




yg di bawah pulak ada hasil 100% buatan tangan umi saya =)




No comments:

Post a Comment