11 December 2011

JEPUN..haik..haik

Kalau saya sebut JEPUN kat staf2 yg penah dengar mesti smua akan....
tunduk
dan
sebut
haikkkkkkkkkkkkk......
hihihihi =)

bukan nak cite pasal saya sebut JEPUN..
tapi nak share yg adik ipar saya TAH akan menjadi penduduk JEPUN utk 3 tahun..
ikut suaminya sambung belajar di sana..di Nihon kot
dia cuti 3 tahun tanpa gaji..ermm bestnya....
so smua famili incik suami
dah punya cita-cita tinggi..
nak ke Jepun melawatnya..
hepi for u Tah..
selepas setahun dia berkahwin akhirnya dia dah blh jdik housewife
senantiasa disisi akmal..
sedey tak dapat hantar dia ke KLIA..umi,incik suami dan adik ipar saya yg lain smua hantar dia..
saya time tue baru balik JEREJAK..
cakap di telefon jer..banyak momen indah dengan famili mertua saya
kadang2 terpaksa saya lepaskan sebab komitmen kerja..
kadang2 rasa segan jugak..=(
saya berharap saya punya lebih masa lagi..
insya allah mungkin saya akan dapat peluang tu lagi..

JEPUN..
kami punya impian utk ke sana..
incik suami dah sibuk survey tiket..time promosi MAS..pergi rm700
tapi..
tapi..
time nak balik jer
boleh buat 
heart attack
rm8000 tuuuuuuuuuu
hihihihi..terbeliak mata terjuling semuanya..
nnti try book n search kt air asia plak..
tabung ayam berdua kami akan terus dipenuhi..
JEPUN..
haikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



No comments:

Post a Comment