16 November 2011

mood saya..mengharapkan MENTARI BERSINAR

hari kedua berprogram..masih kumpulkan tenaga dan kekuatan~~saya dilihat seperti biasa

tapi dalam hati saya HANYA TUHAN YANG TAHU...

saya tiada mood jiwa riang yang CERIA..seperti mana saya suka melukis jiwa KANAK-KANAK..emosi saya tiada JIWA...

utk kad nama sendiri dan ekspresif lukisan saya sendiri..saya melukis MATAHARI..saya harapkan TENAGA yang mengalir dalam diri saya sekuat mentari..BIAR APA PUN BERLAKU MATAHARI TETAP TERBIT..MASHI, BIAR APA PUN YANG BERLAKU PADA KAMU..ALLAH SENTIASA ADA DISISI KAMU..

habis program saya balik ke opis..saya tiada perasaan utk menegur sesiapa..tpi saya lawan perasaan saya tersenyum dan menegur juga..akhirnya tinggal saya keseorangan di opis sehingga pukul 7 lebih..saya tertanya pada diri sendiri utk apa habiskan keje ni lagi..esok saya masih boleh sambung..fail2 yg ada di meja saya sangat2 menyakitkan hati dan perasaan saya..saya tahu tiada siapa akan membantu..saya sendiri harus buat..langkah lah perlahan2..kamu boleh MASHI!!!!!

tema lukisan saya "SINAR"


No comments:

Post a Comment