22 July 2011

=(..NO WORDS.....

Hidup kita tak selalu indah dan ceria..ada masa dan ketika datang juga perasan menekan dan kekecewaan…Ya Allah, hari ini me rasa begitu….bila rasa permasalahan ini tidak dapat dikongsikan….Jika hari ini kita diduga dengan pelbagai cabaran dan kepayahan hidup, kita mesti teruskan kehidupan.


Walau sebesar mana sekalipun dugaan dan cabaran yang kita tempuhi, kita mesti pastikan bahawa motivasi diri kita kekal dan berada dalam keadaan yang terbaik…kadang2 motivasi kita akan turun dan naik juga…TETAPI..

Ini kerana motivasi yang sebenar adalah datang dari dalam diri sendiri… bukannya orang lain…

Pakar Motivasi, Seminar Motivasi Dan Buku Motivasi hanyalah pendorong sementara …

Yang kekal dan yang akan bertindak adalah DIRI SENDIRI

Oleh itu HIDUP MESTI KUAT!

LIVE STRONG!

Menguatkan jiwa dengan bantuan Ya Aziz, Ya Qawiyyu, Ya Matin dan Ya Ba’ith

Ya Allah Ya Aziz yang Maha Perkasa Ya Qawiyyu yang Maha Kuat dan Ya Matin yang Maha Teguh dan Sempurna. KekuatanMu, tiada yang lebih perkasa dan kuat melainkan Engkau Ya Allah. Diriku ini hanyalah hamba kepadaMu Ya Khalik dan kerana itulah diri ini sentiasa merasa lemah dan tidak berdaya. Hambamu ini memohon kepadaMu Ya Aziz,Ya Qawiyyu dan Ya Mantin kekautan jiwa untukku hadapi segala rintangan dan ujian hidup ini kerana dengan kekuatanMu daku dapat mengatasi segala masalah dan kesulitan di dalam hidup.Ya Allah Ya Ba’ith yang Maha Membakar Semangat, bakarlah semangatku untuk terus berusaha bagi menghadapi rintangan dan ujian.




No comments:

Post a Comment