25 July 2011

ALLAH Selamatkan Kamu Mashi!!!!!Selamat Hari Lahir ke-26 tahun~~~~~~~

24 Julai 1985...detik tengahari...
LAHIRLAH BAYI PEREMPUAN COMEL BERNAMA

MASHITHOH ISMAIL..
saya lah tue..

dan hari nie dah 25 julai 2011..maka semalam bertambahlah usia saya 26 tahun..
syukur alhamdulillah,,
diberikan nikmat dan nafas untuk berada di dunia ini pada usia 26 tahun..
so sambutan tahun nie disambut bersama rakyat Malaysia yang menghadiri Hari Keluarga PDK Peringkat Negeri Pulau Pinang..mengulang semula sejarah 24 julai 2010 menyambut di Tesco Seberang Jaya sempena Hari Bersama Pelanggan peringkat kementerian...so tahun depan event apa pulak yeeee,,,sepanjang tiga tahun berkhidmat disni..saya dah diberikan sambutan hari jadi oleh kawan2...paling tk lupakan adalah



kek hadiah dari bos saya cik solleha nur..ingat lagi datang je opis pagi  24 JULAI 2009 trus ada kek atas meja..dan kenangan kek ni kmi mkn kt rumah sama2 masa nk otw ke program di yan dgn pokcikyard,cik sol n bro zul...sweet memories...LIKE ME..


ini adalah saya (time pakai braces) 24 Julai 2010 menerima kejutan dri cik hida,pn lau,iling dan kak yus..smua dalam gambar itu adalah pemberian mereka..time tue bertugas sempena Hari Bersama Pelanggan kt tesco seb.jaya..

dan tahun ini...hihihihih
saya kena bertugas jugak..tpi tak da picnya..
tak da hadiahnya
tak da keknya...
mcm sedey je kan...hahaha..
hari ini ida dewi dah open table utk saya...utk besday girl..tk smpt nk amik pic
sya tak harapkan semua itu..
sya bersyukur sangat2 dgn ucapan dari incik suami dan kwn2 yg tak lupa doakan kesejahteraan saya,,
terima kaseh semua...





No comments:

Post a Comment