21 April 2010

KE MANA HARUS KU BAWA DIRI UNTUK BERCUTI

Bawa diri..bunyi mcm merajuk..aku merajuk???hahahaha.....rasa nak relaxkan diri untuk seketika..jauh dari bandar...jauh dari tempat kerja..lupakan pasal kerja..lupakan pasal perkara-perkara yang aku lalui hari-hari...alhamdulillah peperiksaan akhir semester 2 telah aku lalui dan semester tiga tengah menanti tak lama lagik..terpaksa aku korbankan sabtu dan ahad..moga aku diberikan kekuatan mengharunginya..adakala rasa letih meghantui diri dan minda...

Ke mana harus aku bercuti????erm....aku hanya ingin mendengar deruan ombak..melihat matahari terbit dan terbenam..merasai air laut..melihat betapa cantiknya laut dan pantai ciptaan Allah ini...moga diri ini sekembali dari bercuti di refresh-refresh oleh angin laut..semangat semakin baru..semuanya baru..huhuhu

Bila nak bercuti??kalau boleh aku nak pergi esok jugak..huhuhu...jangan haraplah..amanah kerja kena dahulukan dulu...harap rancangan yang diatur ini Allah permudahkan..andai impian bercuti ini berlaku,moga peluang yang ada ini digunakan aku untuk bermuhasabah diri kembali...merehatkan minda

p/s: CUTI ADALAH UNTUK BERMUHASABAH DIRI DAN MENGATUR KEMBALI STRATEGI KEHIDUPAN KITA....

No comments:

Post a Comment