01 August 2011

2 ramadhan..

hari ni hari kedua umat Islam berpuasa...cukup tak posa???

waktu rehat yang ada sepatutnya saya menelaah ilmu tetapi sibuk menelaah menaip...grrrrrrr~~~fokus sangat2 terganggu...aircond di opis di tahap tidak terkawal lagik..bju yg tebal dipakai nie rasa takda kefungsian langsung...sejuknya Ya Allah..saya paling tk boleh bertahan hari nie..sejuk ini membuatkan tekak saya semakin perit,pedih dan uwaaaaa tk tahu nk ckp mcm mana...saya rasa tk boleh bercakap dengan sesiapa pun...sejuknyaaaa dah rasa macam nak cari unggun api..

hari ini hari terakhir bekerja...esok bekerja jugak tpi di luar kawasan..dan minggu depan saya akan mula bercuti untuk final exam..hurmm sangat cepat masa berlalu..yeaay minggu depan incik suami balik...tk sabar nak masak2 dengannya..yg pasti popia special menanti..yepiiiiiiii

p/s:moga pejalanan esok dan lusa selamat untuk saya dan rakan-rakan..saya harap mendapat satu journey yang baik..pengalaman baru dalam hidup saya..bukan setakat perjalanan yang jauh tpi sebuah kisah hidupnya yang dapat saya fahami dan selami dalam bulan yang mulia ini..Moga Allah berikan petunjuk kepada kita semua dan dirinya,,,,wallahualam..

No comments:

Post a Comment